Pagina's

woensdag 7 januari 2015

Sophies Universe

Week 1

Yes, na een heerlijke dag snowboarden, bijna vergeten dat week 1 online stond voor de nieuwe cal 2015 die ik ging volgen, Sophie's Universe! Dit leuke project is te volgen via www.lookatwhatimade. Maar uiteraard ook via hun  Facebook pagina! 

Ik heb besloten te haken met haaknaald 5,5 en met de Stonewashed XL van Scheepjes, nu alleen niet in heel veel kleurtjes, maar ik hou het lekker rustig in mijn lievelings kleurtjes van de zee, Crystal Quartz, Amazonite & Green Agate, waarschijnlijk komt daar nog Canada Jade bij! Wat??!!! denk je nu! Wat zijn dat dan voor kleurtjes, nou, dat zijn dus licht grijs, licht blauw, een soort van Turkoois en groenig! Maar die laatste doe ik maar af en toe, als een soort zeewier in de zee! 


Nou dit is het geworden! Tot mijn verbazing was het begin Sophies Garden, nou die kende ik wel goed, ben er mee aan de slag gegaan tijdens de wintersport, lekker met een drankje erbij en ik vind hem nu al superleuk worden! Maar oordeel zelf! 


Okey, this is my start! I'm so happy that I join this lovely site and i'm very happy with the colours and yarn, looking forward to next week! 


Sophies Universe, de voorbereiding!!!

Vanaf 18 januari volg ik Sophies Universe. Ik weet er nog helemaal niets van, behalve dat het ook een vierkante deken wordt!

 Ik ga hem maken met Stonewashed XL van Scheepjes!

Ik heb er alle vertrouwen in, dat deze deken ook superleuk wordt, hij is nl. verzonnen door Dedri van de website  www.lookatwhatimade.net ! Zij heeft ook Sophies Garden gemaakt!


Dus... de 17e gaan de bolletjes stonewashed en haaknaalden mee in de koffer en vanaf de wintersport in Fiss, zal ik jullie de eerste toeren laten zien!

Wat een heerlijk vooruitzicht! Overdag lekker snowboarden en sleeen 
met de kids & 's avonds onder mijn dekentje op de bank lekker haken 
met een warme choco met Rum!!

Tot snel!


4 opmerkingen:

  1. leuk Anja, ik hou je blog in de gaten! ik heb er ook zin in! vooral nieuwsgierig na sophies garden! succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga ook mee doen. Het lijkt mij super leuk.
    Heb er al zin in.

    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award.
    https://handmadejolie.wordpress.com/2015/03/08/liebster-award/

    Hartelijke groet,

    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen